неделя, 29 май 2016 г.

40 цитата от изключителната Анджелина Джоли

Една от най-красивите и известни актриси в света - Анджелина Джоли, която на 04.06.2015 г навърши 40 години.
Иконата на Холивуд, пример за подражание и мечта на милиони мъже по света отбелязва рождения си ден в добро здраве, след като превантивно отстрани гърдите и яйчниците си, за да живее по-дълго до близките си. Тя е обградена от стабилно семейство, съставено от прочут от киното, много красив съпруг - Брад Пит, и 6 деца.
След като се наложи като актриса и режисьор, Джоли изгради активна позиция към благотворителността по хуманитарни въпроси, сред които образованието и изхранването на децата в Африка, защитата на правата на жените, опозицията срещу сексуалните престъпения в зони на конфликт.

Личният й живот не спира да приковава внимание. Бракът й с Брад Пит, ролята й на майка на 3 биологични и 3 осиновени деца, смелите медицински интервенции, които си наложи за да запази здравето си - всичко това поддържа интереса към нея безспирно. Както и неувяхващата й красота и силното й излъчване.
На 40-ия й рожден ден представяме 40 цитата от нея, които разкриват парченце от голямата й личност.
***
"Когато другите момиченца мечтаеха да бъдат балерини, на мен някак си ми се искаше да бъда вампир."
***
"Ако да си с ума си означава да мислиш, че има нещо нередно в това да си различен, аз бих предпочела да съм просто напълно побъркана!"
***
"На кого му пука, че ще се изложа? Не ме е страх от ничие лично мнение!"
***
"Не вярвам във вината. Вярвам в това да имаш импулсивен живот, стига никога преднамерено да не нараняваш друг човек. И не съдете хората в живота си. Мисля, че трябва да живеем напълно свободни."
***
"Харесвам хората, които са малко луди, но идват от добро място. Мисля, че белезите са секси, защото си направил грешка, която е довела до някаква каша."
***
"Без болка не би имало страдание. Без страдание никога не бихме могли да се учим от грешките си. С други думи, болката и страданието са ключ към всички прозорци, без тях не може да се живее."
***
"Всичко, от което се чувстваме хубаво, не би могло да бъде лошо."
***
"Ако попиташ хората с какво са искали да се занимават винаги, повечето от тях ще ти отговорят, че не са го правили. Това ми къса сърцето."
***
"Навлизаме в любовта не като откриваме перфектния човек, а като се учим да виждаме несъвършения човек перфектно."
***
"Мислите си "Ами, ако днес сгреша? Ще съжалявам". Аз не вярвам в съжалението, аз чувствам, че всичко води до там, където сме, и само трябва да скочим напред, да сме с добри намерения, да се отдадем и просто да видим какво ще стане."
***
"С боси крака рано сутрин се чувствам красива. Не винаги съм се чувствала така. Но сега се чувствам. Когато някой те обича и правиш някой щастлив, когато присъствието ти изглежда го прави щастлив, ти изведнъж започваш да се чувстваш най-красивия човек на света."
***
"Където и да съм, винаги се случва да се погледна в огледалото и да ми се прииска да съм някой друг."
***
"Мисля за смъртта повече от някои други хора. Може би, защото обичам живота повече от тях."
***
"Обичай един човек, грижи се за него докато умреш. Знаеш: отгледай деца. Имай добър живот. Бъди добър приятел. И опитай да бъдеш напълно този, който си. Разбери какво точно обичаш ти самият. И след това го преследвай с всичко, което имаш, независимо какво ще ти коства."
***
"Истината е, че аз много обичам да съм жива и да се чувствам свободна. Не мога ли да се чувствам жива и свободна, се чувствам като животно в клетка, а не бих искала да бъда в клетка. По-скоро бих била мъртва. Толкова е просто. И не мисля, че не е често срещано."
***
"Хората ти казват, че вървиш по грешния път, а то е просто твоя път."
***
"Терапия? Нямам нужда от това, ролите които избирам, са моята терапия."
***
"И, татко, ти си чудесен актьор, но си по-добър баща."
***
"Аз съм с мъж, който е еволюирал достатъчно, за да гледа тялото ми и да го вижда като още по-хубаво заради пътя, който то е извървяло."
***
"Неддостатъците са привлекателни. Белезите са привлекателни."
***
"Никога не съм се чувствала установена или спокойна. Не можеш наистина да се отдадеш на живота, ако се чувстваш така."
***
"Спестявай една трета, живей с една трета и раздавай една трета."
***
"Винаги играя жени, с които бих излизала."
***
"Когато започна да се държа логично и не се доверявам на инстинктите си - тогава се забърквам в проблеми."
***
"Това, което ме подхранва, ме унищожава."
***
"За мен няма нужда да има Бог. В хората има нещо духовно, което се усеща като божествено. Не вярвам в това да правиш разни неща, защото някой ти казва нещо. Но и не знам дали е добре, от друга страна, да не вярваш в абсолютно нищо."
***
"Умът иска да забрави, защото тежи толкова много на сърцето и душата. Уморена съм да плача и да се чувствам безпомощна. Искам да дишам отново. Само за малко."
***
"Ако не излезеш от кутийката, в която си отгледан, никога няма да разбереш колко голям е света."
***
"Искам да говоря на висок глас. Искам да казвам мнението си и се надявам то да бъде разбирано по правилния начин. Не искам да спирам да се чувствам свободна. И няма да спра."
***
"Все още имам проблем да убедя Пакс, че бельото и панталоните вървят заедно - бельото не е панталони!"
***
"Домашните са трудна работа. Особено по математика. Децата ми се смеят. Казват ми "Имам домашно", аз казвам "Добре" и после те казват "По математика" и аз: "О, не! Не и математиката! Английски, история, всичко друго!".
***
"Явява ми се бръчка над лявата вежда, защото не мога да спра да я повдигам, и знаете ли ... това страшно много ми харесва."
***
"Трудно е да си наясно кой си, като носиш товар от миналото. Аз се научих да забравям и да се придвижвам по-бързо до следващото място."
***
"Мит е, че изнасилванията са неизбежна част от конфликтите... Няма нищо неизбежно в тях. Те са оръжие на войната, което се прицелва в цивилните. Нямат нищо общо със секса, става дума за власт. Правят се, за да бъдат измъчвани и унижавани невинни хора и много често - малки деца."
***
"Всичко е наред. Това е част от живота. Загубих мама. Естествено
нещо е детето да изгуби родител. Аз загубих моята мама твърде малка, но се случи. И се радвам, че тя вече не страда, защото я обичам и тя е мой приятел."

***
"Не много хора знаят това за мен, но аз съм естествена блондинка. Косата ми с времето потъмня от светло руса в по-тъмно руса. Майка ми ми боядиса косата тъмна като бях дете и така се харесах. Но по принцип съм руса."
***
"Да имам интимни отношения с женен мъж, след като баща ми изневеряваше на майка ми, беше нещо, което не можех да си простя. Не бих могла да се погледна в огледалото на сутрина, ако го бях направила."
***
"Била съм безразсъдна, но никога не съм била бунтар без кауза."
***
"Животът ми даде толкова много, искам да съм ценна за света."
***
"Може да звучи като клише, но като се чувстваш красива и силна отвътре, това се показва отвън."
***
"Господи Боже мой, аз страдам от ниско самочувствие през цялото време! Мисля, че всеки страда. Толкова много неща не са ми наред, трудно е да се повярва!"
***
Източници: Goodreads, IMDB, Brainy Quote

Няма коментари:

Публикуване на коментар